Історія закладу

Дошкільний начальний заклад "Веснянка", розташований у с. Чечелівка Гайсинському районі м. Вінниці, функціонує з  січня ... року. Є комунальною власністю Вінницької міської ради. 

  (*Проектна потужність – 320 місць. На сьогодні функціонує 12 груп, з них 3 групи для дітей віком від 1,5 до 3 років, 9 — для дітей віком від 3 до 6 (7) років. Загальна чисельність дітей – 379 чол., з них – 89 дітей раннього віку, 290 — дітей дошкільного віку.*)

  На найближчій території зосереджені середня загальноосвітня школа, церква, сільський клуб з бібліотекою.

     Дошкільний начальний заклад має всі необхідні умови, які відповідають сучасним санітарно-гігієнічним, педагогічним та естетичним вимогам. Будівля має централізоване отоплення, холодне та гаряче водопостачання, каналізацію, відповідно оснащені групові та службові приміщення. У будівлі ДНЗ розміщуються ігрові та спальні кімнати, фізкультурний та музичний зали, кімната українознавства, куточок захисників природи, куточок талановитих пальчиків.

DSC_6144

      На території ДНЗ знаходяться майданчики для організації прогулянок з дітьми, з альтанками та малими формами, обладнаний спортивний майданчик. Організація предметно-просторової структури освітнього середовища надає можливість для здійснення постійного просторового та предметного вибору всіма суб’єктами освітнього процесу. В організованому педагогами середовищі діти можуть не тільки відшуковувати, але й конструювати предмети своєї моторної, сенсорної, маніпулятивно-пізнавальної, ігрової та художньої активності. Дітям надається великий комплекс розвиваючих можливостей, середовище провокує на їх вияв самостійності та вільної активності.

    Подолання економічних труднощів при організації середовища здійснюється творчими зусиллями педагогічного колективу – це проведення ремонту силами працівників із залученням батьків, виготовлення посібників з використанням природного та покидькового матеріалу, використання дитячих робіт для оформлення, виготовлення педагогами іграшок, обладнання. Завдяки цьому ДНЗ має всі необхідні умови для розвитку різноманітних видів діяльності дітей і спонуканню їх до спільної діяльності та індивідуальних занять: групи в достатній кількості облаштовані  та постійно поповнюються різноманітним ігровим обладнанням та дидактичними матеріалами; предметно-ігрова організація приміщень створює можливості як для взаємодії дітей один з одним, так і для усамітнення.