Сонячне, радісне свято — Вербна неділя. Надворі стає все тепліше, усе навколо зеленіє, люди несуть до церкви пухнасті вербові котики... За тиждень — Великдень! Діти старшої групи   " Зірочка" вітають рідних і друзів з Вербною неділею!

Гілочки тоненькі,котики пухнасті,
Хай несуть у хату радість, мир і щастя,
Хай несуть у серце радість воскресіння
Хай направлять наші душі до спасіння.

Гілочки тоненькі, котики вербові,
Всіх благословляють, щоб були здорові,
Щоб жили в любові і достаток мали,
Щоб в молитві й з Богом діточки зростали.

Гілочки вербові сонце зігріває,
А душа радіє, а душа співає,
Бо вже близько свято, писанки і паска,
Бо на землю сходить світла Божа ласка.
Бо уже за тиждень буде в нас Великдень.

 Хай літають завжди журавлі,                                                         Колоски видзвонюють налиті,        
 Ми за те, щоб мир був на землі        
 Для усіх дітей на цілім світі. 
 

 

Організація та проведення дистанційного навчання з дітьми дошкільного віку на період дії воєнного стану в Україні!

В ЗДО " Веснянка" с. Чечелівка на період  воєнного стану в Україні, освітній процес з дошкільниками здійснюється дистанційно. Вихователі  створили групи у Viber, у якій висвітлюється:

- інформаційно - просвітницька робота серед батьків:

" Як заспокоїти дітей під час війни", " Як говорити з дитиною , якщо батько чи мати захищає країну",         " Підтримка батьків та дітей під час війни"

- розвивальні відеозаняття  на платформі розвитку дошкільнят НУМО ;

-електронні варіанти дидактичних ігор;

- памятки, інформаційні буклети для батьків;

- підказки з виготовлення цікавих поробок.

 

 

 

Дорогі мами й тата!

Тема: Який я? (Частини тіла)  - ранній вік ( 25.05-29.05.2020р.)

1. Картки Домана "Частини тіла"

2. Дидактична гра "Хто ти?"
Вчити дітей правильно визначати свою статеву приналежність.
На питання "Хто ти?" -
дитина вчиться відповідати: "Я - дівчинка, "я - хлопчик."

3. Дидактична гра " Що в мене є?"
Дитина має правильно показувати та називати частини свого тіла та їх функції

4. Розвиток мовлення
Вчити дитину складати коротеньку розповідь про себе.
Наприклад. Мене звати Оксанка. Мені 3 роки. Я - дівчинка! В мене є очі,ротик,носик і т.д.
 

5.Слухання пісеньки «Про чистоту»

6.Дидактична гра «Хто у дзеркальці?»

Що потрібно для гри: маленьке дзеркальце.

Вчити дитину називати частини свого обличчя (очі,ніс,рот,вуха,брови,чоло,щічки).

7.Розглядання картинки «Хлопчик та дівчинка»

Формувати уявлення дітей про статеву приналежність,особливості зовнішності хлопчика та дівчинки,чим відрізняється дівчачий одяг від хлоп’ячого.

Запитання: Чим зовнішність хлопчика відрізняється від зовнішності дівчинки? Як одягаються дівчатка ? А як хлопчики? Чи однаковий одяг у хлопчиків та дівчаток?

8.Художня літератураЧитання вірша П.Воронька "Доня хоче спати"

У моєї доні
Оченята сонні.
Рученьки,мов з вати,-
Доня хоче спати.
Ніч прийшла тихенька,
Спи,моя гарненька!

Читання вірша К.Перелісної «У маленької онучки»

У маленької онучки

Є малесенькі дві ручки.

Нумо пальці рахувать:

Раз,два,три,чотири,п’ять.

Запитання: Що є у маленької онучки? Скільки пальчиків на одній руці?

9.Відеоролик «Вчимо назви пальчиків»

10. Заучування потішки « Пальчик, пальчик»

Пальчик, пальчик, де ти був? ( беремо мізинчик)

Я з цим братцем в ліс ходив, ( беремо безіменний  пальчик)

А з цим братцем борщ  варив, ( беремо середній пальчик)

А з цим кашу куштував, ( беремо вказівний   пальчик)

А з найбільшим заспівав, заспівав. ( беремо великий пальчик)

11.Дидактична гра «Навчимо ляльку мити руки та вмиватися»

Продовжувати вчити дітей самостійно мити руки,вмиватися та витиратися рушничком.

11. Образотворча діяльність (Малювання)

"Сукня для ляльки Оксанки" (шаблон сукні)
Малюємо пальчиком.

12. Ліплення « Мої улюблені ласощі – цукерки»

13. Будівельна гра « Стільчик для відпочинку»

 

14.Руханка "Голова, плечі , коліна, пальці."

Тема тижня : " Чарівний світ казки" ( 18.05-22.05.2020р.) молодшо- середня група ( різновікова)

Понеділок

1. Бесіда " Казки як традиційний засіб родинного виховання"

2. Дидактична гра " Відгадай казку"

3. Гра " Впізнай казку"

4. Руханка " Вверх і вниз"

5. Дидактична гра " Казковий віночок"

6. Слухання казки " Лисичка і журавель"

7. Малювання " Лисичка"

8. Консультація для батьків " користь казки в житті дитини"

Вівторок

1. Перегляд відео " Казка про казки"

2. Відеоурок з математики " Вчимося рахувати яблука"

3. Математична гра " Ненаситний крокодильчик"

4. Гра " Знайди пару"

5. Руханка " Для дітей"

6. Загадки від лисички.

7. Сюжетна аплікація до казки " Колобок"

Середа

1. Перегляд казки " Котик  і півник"

2. Дидактична гра " Відгадай казку"

3. Руханка " Розминка"

4. Скоромовки від бабусі.

5. Малювання " Півник червоний гребінчик"

6.Вивчити вірш " Півник"

7. Трудове доручення " Нагодуй півника"

Четвер

1. Бесіда " Вишиванка " Українські традиції одні з найкрасивіших в світі.

2. Перегляд відео " З днем вишиванки"

3. Слухання казки " Коза - дереза"

4.  Руханка " Якщо ти щасливий"

5. Вивчення пісні " Коза - дереза"

6. Дидактична гра " Що буває насправді, а що у казці?"

7. Ліплення " Коза - дереза".

Пятниця

1. Відеоурок " Казка - звуки української мови"

2. Казка  "Голосні і приголосні"

3. Дидактична гра " Кого зустрів Колобок"

4. Вікторина : " У казки на гостинах"

5. Вправа " Доберіть антоніми"

6. Руханка " Вверх і вниз"

7. Потяг у казку

8. Малювання : " Улюблений казковий герой"

 

 

Тема тижня : " Ми майбутні  школярі" (18.05.- 22.05.2020р) - старша група

Понеділок

1. Гра " Незвичайна подорож"

2. Гра " Веселий діалог"

3. Гра " Де який ліс"

4. Читання вірша К. Ушинського " Історія однієї яблуньки"

5. Розвязування екологічних задач.

6. Логічна гра " Плутанинна"

7.  Дидактична гра " Хто це?"

8. Вивчення вірша " Люди бережіть ліси"

Вівторок

1. Творча гра " Куди зникли літери"

2. Розгляд ілюстрацій " Діти ідуть до школи"

3. Обговорення ситуацій " На перерві"

4. Читання оповідання В. Сухомлинського " Які ви щасливі"

5. Фізкультхвилинка " Весела зарядка"

6. Вправа "Вибір"

7. Творче завдання " Перерва"

8. Малювання " Мій садочок"

Середа

1. Розгляд шкільного приладдя

2. Дидактична гра " Збери портфелик"

3." Що можна придбати за гроші?"

4. Ознайомлення з розкладом уроків.

5. Ліплення "Іграшка для дитячого садка"

Четвер

1. Вивчення вірша " Букви знаю, цифри знаю"

2. Вправа " Знайди схему слова"

3. Читання складів, слів.

4. Завдання " Визнач наголос"

5. Творча гра " Школа дружби"

6. Малювання" Моя сімя у вишиванках".

Пятниця

1. Загадка Г. Чубач " Книга"

2. Розповідь " Робота в бібліотеці"

3. Читання вірша " Я бібліотекар", " Полікую книжечку"

4. Руханка " Арам, зам,зам..."

5. Гра " Ремонт книг"

6. Дидактична гра " Відгадай казку"

7. Рухливі ігри дітей з батьками.

 

 

Тема: Хлюп,хлюп,водиченька.  ( ранній вік) ( 18.05.- 22.05.2020р.)

1. Відеоролик «Казка про хмаринку»

2. Картки Домана "Предмети ванної кімнати"
Вчимося правильно називати предмети гігієни,
чітко вимовляти кожний склад у дво- і трискладових словах (мило,губка,водичка,рушничок і т.д)

3. Пальчикова гра "Дощик"
Стукаємо пальчиками по столі
Дрібний дощик - стукаємо тихенько,
Сильний дощик - стукаємо сильніше.

4. Ознайомлення з довкіллям
"Рибки в акваріумі" (
показати дітям відео)
Бесіда.
Хто живе в акваріумі? Що є у рибок?
Чи вміють рибки говорити? Чим ми годуємо рибок? Чи можна лякати рибок,стукаючи по акваріум
і?
Вам подобається спостерігати за рибками?

5. Слухання пісеньки "Кап-кап-кап..."

6.Вивчення потішки-умивалочки "Водичко,водичко".
Мотивуємо діток залюбки вмиватися!


Водичко,водичко,
Умий моє личко.
Рум'яне та біле,
Мов яблучко спіле!

7. Малювання «Дощик»

Малюємо пальчиком.

8.Аплікація "Рибки в акваріумі"
(Силует акваріума + рибки з кольорового паперу,або просто надруковані)

https://www.alexbrands.com/printable-3-fish-crafts/

 

9. Гра своїми руками «Весела риболовля»

http://thenewlighterlife.com/classical-conversations-review-game-going-fishing/

10.Іграшка своїми руками «Кораблик»

 Тема тижня " Знай, люби , оберігай  - рідний край"  ( 04.05.-17.05.2020р.) - старша група

Понеділок

1. Читання вірша Д. Павличко " Де найкраще місце на землі?"

2. Оповідання В.Сухомлинського " Смітник"

3 Гра " Правила захисту природи"

4. Дидактична гра  " Рослини, тварини і птахи"

5. Гра  "Жива та не жива природа"

6. Ігри з повітряною кулькою.

7. Вивчення пісні  " Прощання з іграшками"

Вівторок

1. Творча гра " Як слід вчинити"

2. Давні традиції щодо криниці"

3.Складання описової розповіді за репродукцією картини І. Левітана " Літній вечір. Річка."

4. Руханка " Чудовий день"

5. Дидактична гра " Чи знаєте ви?"

6. Відео " Подорож україною", " Річки України"

7. Малювання  " Квітучі сади"

Середа

1. Просторові геометричні фігури, лічба, порівняння кількості предметів.

2. Гра " Чарівний мішечок"

3. Дидактична гра " Що змінилось?" ( обстеження фігур)

4. Гра " відгадай"

5. Вправа " Склади геометричну фігуру з паличок"

6. Руханка " А рам зам, зам."

7. Аплікація  " Квіти бузку"

Четвер 

1. Розповідь" Гори Карпати"

2. Звуковий аналіз слів Говерла , Карпати, - друкування слів.

3.Гра " Замінюємо звуки"

4. Гра " Буквенний конструктор"

5. Вправа " Граматична арифметика"

6. Читання вірша "Дощик"

7. Обємна аплікація " Веселка"

Пятниця 

1. Розгляд -опис " Лелека"

2. Загадки про лелек.

3. Легенда про лелеку.

4. Гра "Я почну, а ти продовж..."

5. Гра " Ходить Бусол по воді"

6.Оповідання В.Сухомлинського " Лелека на гнізді"

7. Бесіда про свято " День матері"

8.Дидактична гра " Моя мама..."

9. Ігри дітей з мячем.

Тема  тижня " Комахи навесні" ( 12.05.-15.05.2020р.) - ранній вік

1. Перегляд відеоролика «Комахи та інші малі істоти» (Додаток 1.)

2.Читання вірша Н. Майстренко «Сонечко»

Жучок маленький сонечко

Влетів через віконечко,

На крильцях червоненьких

Є цяточки чорненькі.

3.Художньо-продуктивна діяльність (Малювання)

«Допоможемо жучкам» (малюємо цяточки пальчиком)

(Додаток 2.)

4.Художньо-продуктивна діяльність (Ліплення)

«Цяточки для жучка»  (Додаток 2.)

5.Графічна вправа «Посади жучків на листочки» (Додаток 3.)

Провести олівцем лінії від жучків, до листочків.

6. Дидактична вправа «Сімейка жуків» (Додаток 4.)

Закріплення понять: великий, середній, маленький

7.Гра з прищіпками «Сонечко-жучок та їжачок» (Додаток 5.)

Запропонувати дитині прикріпити жучкові лапки,а їжачкові – колючки.

8.Сенсорний розвиток

Закріпити поняття: Один-Багато. (Додаток 6.)

9.Дидактична гра «Підбери квіточку»

(Див.папку «Підбери квіточку»)

 

10. Читання вірша О.Пчілки «Метелик»

Діти бігають,стрибають,

Далі весело гукають:

-Ах,метелик! Подивися!

Ось він,ось він метушиться!

Та який же гарний,гожий,

Наче квітка,прехороший!

11. Розглядання зображень метеликів (Див. папку «Метелики»)

Запитання: Хто зображений на малюнках? Метелики однакові чи різні? Чим вони відрізняються? Чим вони схожі? Де живуть метелики?

12.Графічна вправа «Допоможи метеликам» (Додаток 7.)

Запропонувати дитині провести лінію, від метелика до квітки такого ж кольору, як сам метелик.

 

13.Художньо-продуктивна діяльність (нетрадиційна техніка малювання)

«Барвистий метелик» (шматочком кухонної губки)

(Див. папку «Метелики -шаблони- »)

Запропонувати дитині замалювати метелика різними кольорами, але лише з одного боку. Потім скласти метелика навпіл, відкрити та подивитися результат.

14. Читання вірша Г. Чубач «Бджола»

Залетіла в дім бджола,

Вилетіти хоче.

Золотенькими крильми

На вікні тріпоче.

Відчиняю їй вікно –

Хай летить у поле.

Як за квітами піду,

Не вкусить ніколи.

15. Перегляд ілюстрацій «Бджола та користь від неї»   

(Див. папку «Бджілка»)

Запитання: Хто зображений на картинках? Яка бджола ? (Маленька, смугаста, працьовита).

Назвати частини тіла бджоли, разом з дитиною (вусики, великі очі, хоботок для збирання пилку, прозорі крильця, багато лапок).

16.Пальчикова вправа “Вулик»

Ось маленький вулик,

де бджоли сховалися.

Ніхто їх не побачить.

Ось вони показалися.

Одна, дві, три, чотири, п'ять!

З-з-з-з-з!

(Пальці стиснути в кулак, потім відгинати їх поодинці. На останній рядок різко підняти руки вгору з розчепіреними пальчиками — бджоли відлетіли.)

17. Конструювання «Виготовлення об’ємної бджілки» (Додаток 8.)

18.Промовляння чистомовки «Жу-жу-жу»

Бджілка весело літає,

«Жу-жу-жу»,- для всіх співає.

А оса сердита дуже –

«Жу-жу-жу» не чує,друже.

19. Вивчення віршика «Хрущ»

Я — малий веселий хрущ.
Мене знає кожен кущ.
Маю я красиві вуса
І нічого не боюся.

20. Слухання пісеньки «Бджілка» (Додаток 9.)

Перегляд розвиваючого мультика-пісеньки «Вулик» (Додаток 10.)

 

 

Тема тижня  "Колообіг  води" ( 12.05.- 15.05.2020р.) - молодшо- середня група ( різновікова)

Вівторок

1. Відеорозповідь " Колообіг води"

2. Відеоурок " Задачі на різнецеве порівняння"

3 Руханка " Веселка"

4 . Творча гра " На що схожі хмаринки?" 

5. Спостереження за небом.

6. Дидактична гра " Ознаки погоди"

7. Малювання " Кольорова парасолька"

Середа

1. Розповідь " Вода - наше багатство"

2. Казка " Подорож краплинки"

3. Руханка " Веселка"

4. Дидактична гра " Кому потрібна вода?"

5. Мультик " Капітошка"

6.Нетрадиційне малювання " Капітошка"

Четвер

1. Відео -розповідь " Як утворюється дощ"

2. Оповідання В. Сухомлинського " Де ночує водяна лілея"

3. Загадки про мешканців водойми.

4. Руханка " Кроком руш"

5. Аплікація " Золота рибка"

6. Вивчення вірша за мнемотаблицею " Дощик"

7. Дослід " Утвореня пари"

Пятниця

1. Бесіда значення води в природі".

2. Гра " Як зберегти воду"

3. Складання розповіді за сюжетною картиною " Рослини  і тварини прісних водойм"

4. Руханка " Сонячна зарядка"

5. Спостереження за калюжами

6. Оповідання В. Сухомлинського за мнемотаблицею " Лялька під  дощем"

 

 

Тема тижня  " Нам цікавий  світ  комах " ( 04.05.- 08.05.2020р.) - молодшо - середня група ( різновікова)

Понеділок

1. Розповідь " Бджілка трудівниця"

2. Загадки  " Комахи"

3.  Гра  " Бджілки та квіточки"

4. Руханка "  Хоки - поки"

5. Спостереження  " Бджола на квіточці"

6.   Аплікація " Бджілка "

Вівторок

1. Відеоуроки " Кількісна  і порядкова лічба"

                        " Частини  і ціле"

2. Дидактична гра " Так чи ні "

3. Руханка  " Наше все"

4. Відео " Комахи"

5. Пальчикова гра " Метелик"

6. Слухання пісні  " Божа корівка"

7. Аплікація  " Жучок  сонечко"

Середа

1. Бесіда " Де живе комаха"

2. Вивчення  вірша  " Метелик"

3. Дидактична гра " Хто літає?"

4. Руханка  " Бедрик"

5. Малювання  " Метелик"

Четвер

1. Дидактична гра " Корисні ,  шкідливі"

2. Ліплення  " Квіточка  для бджілки"

3. Руханка  " Раз, два, три"

4. Слухання  пісні  " Метелик"

5. Психогімнастика  " Лісова  галявина"

П'ятниця

1. Бесіда  " Світ  комах "

2. Відеоурок   "Буква  С" . 

3. Психогімнастика  " Метелики"

4. Дидактична гра " Хто це ? Що це?

5. Вивчення  скоромовки  " Жук"

6. Гра з м'ячем  " Один - багато" 

 

 

Тема  тижня " Зацвіли кульбабки" ( 04.05.-08.05.2020р.)- ранній вік

1. Привітання

Я всміхаюсь сонечку: «Здрастуй, золоте!»

Я всміхаюсь квіточці: «Хай вона росте!»

Я всміхаюсь дощику: «Лийся,мов з відра!»

Друзям посміхаюся – зичу їм добра!

2.Читання вірша А. Барто «Сонце дивиться в віконце»

Дивиться сонечко

До нас у віконечко.

Промінці свої сіє,

Кімнату нашу гріє.

Ми заплескали в долонечки –

Дуже-дуже раді сонечку.

3. Розглядання зображення сонечка  (Див .папку «Сонечко»)

Жовте і кругле сонечко світить нам прямо з неба! Де сонечко знаходиться: вгорі чи внизу? А яке сонечко?(Жовте, кругле)Скільки у сонечка промінчиків? (Багато)

4. Читання віршика «Про сонечко»

Схоже сонце на кульбабку,

Жовте та кругленьке,

Посміхається ласкаво

Дітлахам маленьким.

5. Гра з прищіпками «Промінчики знайди, сонечко розвесели»  (Додаток 1.)

Підготуйте для гри : жовтий круг та набір прищіпок. Запропонувати защепити прищіпки на круг, зробивши промінці для сонечка.

6. Розвивальна вправа «Виклади сонечко»

Підготуйте для вправи: шнурівки (довгі та короткі) – 2 шт.

Запропонувати дитині зробити зі шнурівок круги.

Звернути увагу на те, що круги вийшли різні за величиною: один великий, другий малий. Попросити назвати колір великого круга і малого, показати великий круг і малий. Пояснити, що шнурки були різної довжини: короткий і довгий. Із довгого шнурка вийшло яке сонечко? (Велике.) А з короткого — … (Мале.)

7.Графічна гра «Грайливі промінці» (Додаток 2.)

Підготуйте для гри: шаблон сонечка, «без промінчиків». Дитині потрібно провести промінці, по пунктирних лініях, спершу пальчиком, потім – восковим олівцем.

8.Розглядання ілюстрацій «Зацвіли кульбабки» (Див. папку «Кульбабки»)

У кульбабки довге гладеньке стебло і жовта пухнаста шапочка. Ростуть ці квіточки на полях на галявинах.

Запитання: Якого кольору квіточка у кульбабки? А якого кольору листочки? На що схожі кульбабки?

Розглядання кульбабок, які вже відцвіли.  

Кульбабки, які вже відцвіли, можна зривати та роздмухувати пушинки.

9. Практичне завдання!!!

Зробити фото дитини з кульбабкою та скинути фото, в нашу групу вайбер.

 10. Читання вірша К. Сєрова «Про кульбабку»

Зростає вздовж стежини

У жовтій кофтині.

Підросте – всміхнеться,

Для вітрів вбереться

У платтячко біленьке,

Пишне та м’якеньке.

11. Перегляд відео-пісеньки «Пісня про кульбабу» (Додаток 3.)

12. Художньо-продуктивна діяльність (Малювання)

Див. папку «Малювання. Кульбабка.»

«Кульбабка – квіточка весни» (різні способи)

13. Читання уривка з вірша Л. Костенко «Травиченька»

Уже в дітей порожевіли личка,

Уже дощем надихалась земля.

І скрізь – трава, травиченька, травичка,

І сонце сипле квіти, як з бриля.

14.Гра з прищіпками «Висока трава»

Підготуйте для гри : вузенька смужка зеленого картону + зелені прищіпки.

Запропонувати дитині прикріпити прищіпки на смужку картону, зробивши травичку.

15. Художньо-продуктивна діяльність (Аплікація)

Див. папку «Аплікація. Травичка»

 «Травичка".

 

Тема тижня " Абетка  безпеки" ( 27.04.-30.04.2020р.) молодшо - середня група ( різновікова)

Понеділок

1. Бесіда " Вода - джерело життя"

2. Відео  " Вода і її властивості"

3. Гра  " Правила поводження в лісі"

4. Дослід "  Чиста вода  не спіткає біда"

5. Дидактична  гра  " Що де росте"

6. Руханка  " Подивись на небо"

7. Загадки " Явища природи"

8. Малювання " Весняний день"

9. Казка " Червона Шапочка"

Вівторок

1. Бесіда  " Свої та чужі"

2. Гра " Скажи навпаки"

3.Поради  т.Сови  " Незнайомці"

4. " Котик і півник"

5. Руханка " Скік та скок"

6. Гра " Галерея вчинків"

7. Аплікація " Будиночок в лісі"

Середа

1. Розповідь " Гра не доводить до добра"

2. Перегляд  відеоказки " Дівчинка  із сірниками"

3. Дидактична гра " Сірники - не іграшки  , вогонь - не забава"

4. Загадки  " Будівельні інструменти"

5. Руханка  "  Подих весни"

6. Правила особистої безпеки"

7. Вивчення  вірша  за мнемотаблицею  " Сміливий пожежник"

8. Малювання  " Пожежна машина"

Четвер

1. Бесіда " Світлофор і зебра наші помічники"

2. Сюжетні картинки  " Дорожня азбука"

3. Вивчення вірша  " Світлофор"

4. Руханка  " Розминка"

5. Смішарики  про правила дорожнього руху.

6. Аплікація " Світлофор"

Тема тижня  " Безпека  дитини"  ( 27.04.- 30.04.2020р.) - старша група

Понеділок

Бесіда " Як треба багато знати, як ідеш у ліс гуляти"

Загадки про гриби.

Гра " Їстівне - не їстівне"

Спостереження та бесіда " Бджілка та джмеля остерігайся дітвора"

Вивчення вірша " Хто Юрасика вкусив"

Вікторина " Гроза - що робити"

Дидактична гра " Впізнай за описом стихійне лихо"

Малювання  " Мій улюблений куточок природи"

Вівторок

Читання оповідання " Цікаве запрошення"

Міркування " Хто з друзів помилився"

Дидактична гра " Незнайомець"

Розповідь  казки " Червона шапочка"- за мнемотаблицею.

Руханка " Вверх - вниз"

Гра " Можна - не можна"

Малювання " Веселий клоун"

Друкування слів

Середа

Сюжетно - рольова гра " Я вдома сам"

Дидактична гра " Небезпечні речі"

Бесіда " Твої дії в разі небезпеки"

Дослід " Що залишеться після пожежі?"

Гра " Вогонь - добре, вогонь - погано"

Розвязування прикладів, логічних завдань

Руханка " Роби так"

Аплікація " Пожежна машина"

Четвер

Бесіда за змістом ілюстрацій " Дорожні знаки треба знати"

Вікторина " Підкажи Незнайку, як дорогу перейти"

Перегляд мультфільму " Азбука безпеки"

Гра " Хто де їздить, хто де ходить"

Звуковий аналаз слова - тривога.

Дидактична гра " Підбери схему"

Вправа " Знайди схожі слова"

Читання оповідання В.Клименка " Хто найважливіший на вулиці"

Вивчення пісні  " Прощання з іграшками"

 

 

 


Тема  тижня " У бабусі на подвір’ї" ( 21.04.-24.04.2020р.)- ранній вік

1.Перегляд сюжетної картини «У бабусі на подвір’ї»

Запитання: Які тварини зображені на картинці? Як вони називаються?

Запропонувати дитині назвати всіх тваринок.

2. Картки Домана «Свійські тварини»

3.Перегляд відеоролика «Хто як говорить»

4. Гра-імітація «Хто на подвір’ї живе»

«Хто на подвір’ї у бабусі живе?»

-         Ку-ку-рі-ку,я курей стережу!

Хто це? Як кричить півник?

Запропонувати дитині імітувати голос півника.

-         Ко-ко-ко,курчат скликаю під крило!

Хто це? Запропонувати «заспівати» пісеньку курочки.

А корівонька: му-му-му!

А ще кішка: няв-няв-няв!

Вухастий песик: гав-гав-гав!

Дитина імітує голоси тварин.

5. Перегляд картинок «Тварини та їх дитинчата»

Запропонувати дитині переглянути картинки та правильно назвати тварин та їх дитинчат.

6. Гра «Будиночки для песиків»

Запропонувати дитині обрати будиночок для кожного песика та провести лінію олівцем,від будиночка до песика.

7.Дидактична гра «Яєчка для дідуся та бабусі»

(за мотивами казки «Курочка Ряба»)

Що потрібно для гри: силуети яєчок – «золоті» та прості, 2 кошики або 2 тарілочки.

Хід гри

Дідусь та бабуся розсипали всі яєчка,які знесла їм Курочка Ряба,і тепер не знають,як їх зібрати.

Запропонувати дитині зібрати прості яєчка – в один кошик(тарілочку),золоті-в інший.

8. Розглядання картинки «Качка з каченятами»

Запитання: Кого ви бачите на картинці? Яка качка? Якого вона кольору?

Що є в качечки? Хто поряд з нею? Які каченята? Якого вони кольору? Що роблять качка і каченята?

9.Руханка «Танок маленьких каченят»

10. Пальчикова гра «Коза»
Вихідне положення. Вказівний палець і мізинець випрямити. Середній і підмізинний - притиснути великим пальцем до долоні. Спочатку вправу виконувати кожною рукою по черзі.

Ішла коза дорогами,
Похитувала рогами. 

11.Слухання казочки «Вовк та семеро козенят»

12.Малювання «Парканчик для козенят»

Аркуш паперу формату А5 (половина аркуша А4), з намальованою хатинкою.

Малюємо кольоровими олівцями.

Запропонувати дитині намалювати високий парканчик,щоб вовк не дістався до козенят. Тому що, вони його дуже бояться.

" Нагодуємо півника".

13. Аплікація " У бабусі на подвір`ї"



 



 

 

Тема тижня  " Ми мешканці планети Земля" ( 21.04.2020 - 24.04.2020)                                                                                                                                                                                         - молодшо -середня група ( різновікова)

Вівторок

Відеоуроки  : порівняння множин ,лічба предметів ,часові відношення

Дидактична гра " Земля, день - ніч"

Слухання пісні " Сонечко"

Гра " Сортуємо сміття"

Руханка " Подивись на небо"

Дослід  " Дивовижні властивості  рідин"

Середа

Читання казки " Бережіть Землю"

Гра " Можна - не можна"

Малювання " Веселка"

Руханка  " Наше все"

Відеоурок  Буква С ( загадки, ігрова вправа, знайди слово зі звуком  (с ))

Мультфільм  " Пригоди лісових друзів - охорона природи"

Консультація для батьків  " 22 квітня Всесвітній День Землі"

Четвер

Ліплення  " Земля" ( макет з пластиліну)

Руханка " Весело нам"

Слухання пісні " Дощик"

Гра " Як зберегти природу"

Дослід " Дим - шкідливий"

П'ятниця 

Відеоурок  " Хлопчик і Земля"

Екологічна  гра " Від чого планета радіє, від чого сумує?"

Фізкультхвилинка " Булька"

Перегляд  казки  " Казка старого дуба"

Гра " Жива - не жива природа"

Вивчення прислів'я   та приказок

Тема тижня  " Великодній передзвін" ( 13.04.2020 - 17.04.2020) -                                                                                                                             Старша група

Понеділок 

Розгяд картини  " Вхід Іісуса  в Єрусалим"

Вивчення прислів'я " Не я б'ю, верба б'є..."

Гра " Коли це буває?"

Слухання пісні " Ой візьму я писачок" 

Друкування слів : котики , весна.

Руханка  " Вверх і вниз"

Вівторок

Бесіда " Весна прийшла, що вона нам принесла"

Загадки : " Пасхальні продукти"

Гра " Збери великодній кошик"

Перегляд  казки " Загублена  писанка"

Малювання  " Вербові котики"

Друкування слів : крашанка, писанка, рушник.

Середа

Аплікація " Пасхальне яєчко"

Математичні приклади на додавання, віднімання

Склад числа (9)

Легенда про Пасхальні символи.

Гра " Пасхальна рахівничка"

Друкування  цифр 1-9

Четвер

Гра " Склади слово"

Звуковий  аналіз слів : писанка , крашанка.

Гра " Склади речення "   із словами ( Великдень, свято, писанки, на , писали,ми).

Аплікація " Святкова  листівка"

Вивчення  пісні  " Ой візьму я писачок"

Руханка  " Весело нам"

П'ятниця

Розповідь " Великдень - свято релігійне"

Великодні  народні звичаї

Дидактична гра " Великодні яєчка" ( крашанка, крапанка, писанка.....)

Руханка  " Разом з нами"

Гра " Чиє яйце довше крутиться"

Друкування : Ім'я , прізвище.

 

Тема тижня « Великдень» ( 13.04.2020- 17.04.2020) – молодшо – середня  група               ( різновікова)

Понеділок

Бесіда « Великдень – весняне свято»

Малювання « Великодній кошик»

Дослід « Як навчити яйце плавати»

Гра « Що спочатку, а що потім»

Вівторок

Гра « Порахуй писанки»

Перегляд мультфільму « На Великдень писанку розмалюю»

Аплікація « Писанка»

Середа

Вірш « Свято Пасхи недалечко» ( читання та обговорення)

Малювання « Великодні смаколики»

Гра « Їстивне -  не їстівне»

Фізкультхвилинка « Розминка»

Четвер

Аплікація « Великодня пасочка»

Слухання  пісні « Великдень»

Гра  « Знайди предмет, який я назву»

П’ятниця

Читання  оповідання  « Готуємось  до Великодня»

Гра « Збери Великодній кошик»

Розгляд  сюжетної  картини  « Великоднє свято»

 

Нетрадиційне малювання сіллю « Писанка»

 

 

 

Тема тижня Півник з родиною ( 13.04.2020 - 17.04.2020) - ранній  вік

1.Розглядання картинки «Курочка»

Запитання: Хто це? Яка вона? Що є в курочки? Для чого їй дзьоб?

Як ти вважаєш, для чого їй лапи?

2. Ілюстрована аудіоказка «Курочка Ряба»

3.Читання вірша «Про півника»

Хто це пісеньку таку

Нам співа: «Ку-ку-рі-ку!»?

Це наш півник-співунець,

Золотавий гребінець.

Це він будить так діток,

Щоб вставали,не проспали,

Не спізнились в дитсадок.

4. Дихальна вправа «Птахи летять»

Зробити дві пташки. Собі та дитині. Підвісити на ниточку,та дмухати на пташок,щоб вони «летіли».

5. Музична гра «Два півники» (вивчити)

Відтворюємо рухи,відповідно до тексту.

Два півники,два півники

Горох молотили,

Дві курочки-чубарочки

До млина носили.

Цап меле,цап меле,

Коза засипає,

А маленьке козенятко

На скрипочку грає.

 

6. Читання оповідання В.Сухомлинського «Для чого півнику гребінець»

У нашого півня червоний гребінець. Уночі,як тільки кури посідають на сідало,він бере свій гребінець і розчісує свого барвистого хвоста. Через те і хвіст у нього такий пишний. Розчесавши хвоста,півень кладе гребінець на голову. А вдень ходить,розпустивши хвоста.

Запитання: Про кого це оповідання? Що робив півник вночі з гребінцем?

7.Гра «Півнячий хвіст»

Показати дітям малюнок півника та попросити назвати,які кольори є у нього на хвостику.

8.Конструювання «Парканчик для півника»

Побудувати з дітками, за допомогою конструктора парканчик.

9.Перегляд великодніх картинок. Розповідь про Великоднє свято.

Зовсім скоро ми будемо святкувати чудове весняне свято,яке називається «Великдень».Усі люди до цього свята печуть смачні паски,фарбують або розписують яєчка,для того,щоб вони були красивими,як весна. А ще люди дарують одне одному ці красиві розписані яєчка,які називаються писанками. Ось і курочка принесла нам звичайні білі яєчка,щоб ми прикрасили їх на свято.

10.Малювання

 «Прикрасимо яєчко на свято»

(Шаблон яєчка.) Зробити 2 шт. Для себе та для дитини.

Малюємо ватними паличками різні візерунки.

«Великодній кролик»

(Шаблон кролика)

Малюємо маленькими шматочками кухонної губки, закріпленими в прищепки.

11.Аплікація «Курчатко»

Що знадобиться: ватні диски, гуашеві фарби, пензлик, стаканчик з водою, кольоровий папір, пшоно, клей ПВА.

12. Дидактична вправа «Чистимо яєчко»

 

Показати дитині,як потрібно чистити яйце.Звернути увагу,що шкаралупу слід складати в тарілочку та не розкидати по столі.